.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۴۰ هکتار از اراضی مازندران به وضع سابق بازگشت
رئیس کل دادگستری مازندران از بازگشت ۸۴۰ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی استان به وضع سابق خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با حضور ویژه هادی نژاد بازرس وزارت کشور، گفت: درمجموع ۸۴۰ هکتار از اراضی استان به وضع سابق بازگشت که از این تعداد ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی و ۵۴۰ هکتار تغییر کاربری کشاورزی بوده است.

 

او با اشاره به ضرب الاجل تعیین شده برای اجرای احکام گفت: عزم دستگاه قضایی استان براجرای تمامی احکام است، چون با اجرای حکم، هزینه ارتکاب جرم و تخلف از قوانین برای مجرمان بالاتر می‌رود و اجرای درست و بهنگام احکام، اثر پیشگیرانه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: احکام قطعیت یافته باید بصورت درست و نه صوری و ناقص اجرا شود و بعد از اجرا نیز کاملا و در سریع‌ترین زمان به وضع سابق برگشته تا اجازه تصرف دوباره به سودجویان داده نشود.

 

 

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی گفت: این دستورالعمل اهمیت فوق العاده‌ای دارد و رئیس شورای کشوری مطابق ماده ۲ دستورالعمل، رئیس قوه قضائیه و دبیر آن دادستان کل کشور است که نشان از اهمیت این مساله دارد.

 

رئیس کل دادگستری مازندران به نقش مشاورین املاک در تغییر کاربری اراضی و خرید و فروش غیرقانونی اراضی اشاره کرد وگفت: باید فعالیت مشاوران املاک بررسی و ساماندهی شود و دادستان مرکز استان با همکاری سازمان صنعت وم عدن، نیروی انتظامی، استانداری وشهرسازی، ظرف یکماه، طرح ساماندهی مشاوران املاک را ساماندهی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.